søndag 11. oktober 2009

Utfordring

Jeg har blitt utfordra av Caroline (ja jeg veit jeg er treig, men bedre sent enn aldri);

1. Skriv 10 ting om deg selv.

   1. Jeg kan ikke se på dyrepolitiet på Animal planet, yten å gråte..
   2. Jeg er glad i å strikke og drive med håndarbeid..
   3. Jeg er så glad i dyr<3
   4. Jeg elsker å se sykehus-serier .
   5. Har blitt hekta på Home and Away.
   6. Vært innlagt på sykehus i over 4 år totalt.
   7. Jeg er egentlig perfeksjonist, men prøver å slippe opp i tøylene.
   8. Jeg hater energi-vampyrer.
   9. Elsker gutten min<3
  10. Jeg vil og skal bli sykepleier (bare uvisst når:P)


2. Legg ut et bilde som er et av dine beste minner. Fortell om det.


Meg og Selin på fest i sommer<3 Det var så hyggelig, og vi ble beatifulle begge to:) Gikk tur midt på natta, og vi trøkka oss sammen på en luftmadrass (dvs 4 stk; Ingar, Niklas, Selin og meg) Tror vi ikke sov noe særlig, bortsett fra Ingar:p

3. Legg også ut et bilde du liker, og fortell hvorfor.

Ayza og Herman nusser<3 de er så¨søte sammen, og veldig avhengig av hverandre. Så glad vi torde å ta i mot omplasseringshunden herman<3

4. Også et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.

På mine bedre dag hater jeg bildet, men andre dager elsker jeg det. Det minner meg om årene hvor jeg slet med alvorlig anoreksia.  sjøl om noen dager savner jeg det å, i hvertfall det å måtte ta avgjørelser som er vanskelige osv....


5. Så utfordrer du fem til.
Jeg utfordrer:
Synnøve
Stine
Cathrine

og de som ikke har blitt utfordra:p

1 kommentar:

Selin sa...

aaaw *klemme* skal du noe på lørdag? skal du jobbe?