fredag 16. oktober 2009

i nattens mulm og mørke....



Synes det bildet er så søtt, så kunne ikke la være å slenge det med...
Ellers jobber jeg natta hele helga.. Kjenner at jeg heller skulle ønske jeg hadde hatt fri, men det blir det jo ikke penger av, så da er det bare å bite tenna sammen:P
Det er greit på sett og vis, siden Ingar jobber i morra han og. Så skal Niklas og han på verkstedet for å skru bil. Og da er det i grunn nesten like fornuftig å jobbe... Sjøl om jeg aller helst skulle ha vært sammen med søteste Selin. Men krise på jobben som vanlig, så det ble jobbing i stedet...

Som dere sikker skjønner kommer det ikke til å skje mye spennende i mitt liv denne helga. Men dere må gjerne fortelle hva dere har planer om????
I dag (for dere: igår) var jeg flink, og endelig fikk dratt ræva mi på trening. Det trengs! Fikk løpt litt og trent noe styrke. Får se om jeg får gjort det i løpet av helga å, sjøl om jeg tror det skal bli tøft på lørdag, men søndag får jeg bare gjøre det:p Det MÅ jeg!

GOD HELG<3

2 kommentarer:

Caroline sa...

Lykke til med jobbe-helg....igjen ;D
i helgen skal jeg bare slappe av og kose meg så godt jeg klarer =)
Klem <3

Selin sa...

Du var flink å tjente penger, jeg bare kjedet livet av meg xD lol, håer vi sees snart, savner deg snusket<3 *klemme*