torsdag 8. oktober 2009

Liste ting..

*stjele liste*


Kommer du til å ha sex i løpet av de neste tre dager? Regner med det ja:p

Når pratet du sist med besteveninnen/bestevennen din? i stad...

Har du grått uten å vite hvorfor? mhm..

Når var sist gang du piercet noe? hjelp det er lenge sida:p tror det var i navelen

Vet du om noen som liker deg? Japp, Ingaren min<3

Finnes det noen for deg nå? Ja ^^ Det gjør det

Har du fått en gutt/jente til å gråte? Det kan nok tenkes...

Har du kysset i en kjeller? mhm

Blir du fort distrahert? Kommer litt ann på

Stoler du lett på folk? Nja, kommer ann på personen osv

Har du noen gang lagt planer, og så brutt dem? ja, men ofte med en ok grunn. ofte pga migrene eller psyken..

Har du skiftet klær i en bil? Hmm, i russetida gjorde jeg det ofte.

Bryr du deg om hva andre syns om deg?  Kommer litt ann på, liker ikke at alle synes jeg er idiot, men folk får ta meg som jeg er å..

Hvordan har denne uken vært for deg? Jobbing, kjæresten, trening, legebesøk,... Det vanlige:p

Har du noen blåmerker? jepp, farlig å jobbe på en avd. med utagering,demens og uro:p

Er du trøtt/sliten? noen ganger

Hva drakk du sist? pepsi max<3

Har du kysset noen som heter noe på A, T, S eller H ? mhm

Hva tenker du på nå? ikke mye, skal spise straks

Sov du godt inatt? ok

Når gråt du sist? for noen dager sida..

Når klemte du noen sist? i stad.

Har du gjort noe ulovlig? ja, men ikke blitt tatt:p

Vet du om noen som hater deg, helt uten grunn? kanskje?

Kan du få deg selv til å gråte? gjort det ja:p

Hvor mange timers søvn fikk du i natt?  usikker

Når løy du sist? Hmm... lenge sida

Har du sneket folk inn i huset ditt? nei

Blir du fort forvirret? Nope

Noen du har følelser for i dag? Ingaren min<3

Når er neste gang du kommer til å kysse noen? etterpå<3

Har du noen gang likt noen som var opptatt? mhm

Siste person du fikk brev fra? ganske lenge sida jeg fikk brev.. Bare regninger som dumper ned i postkassa mi om dagen:(

1 kommentar:

Caroline sa...

Du er utfordra på min blogg ;)