onsdag 28. oktober 2009



Nå tar jeg kvelden sammen med  Ingar og pusen vår....
Forresten blir det dårlig med blogging fra min side fram til helga, minst... Har jobba hver dag sida søndag, og jobber kvelden fram til og med fredag... Håper det blir helg for min del da, har blitt spurt om jeg kan jobbe lørdag og søndag å, men har for mange timer denne uka i utgangspunktet, så vil ha fri! Kjenner kroppen er glad det bare er to kvelder igjen, så er det helg. Og da skal vi passe hundene for mamma og pappa...
Fredag skal jeg forresten ta svineinfluensavaksina:p Får det gjennom jobben, siden jeg jobber i helsesektoren.. de er redde at for mange skal bli syke, slik at det ikke skal være personale til å jobbe....
jaja, nå sier i hvertfall jeg god natt til verden:p

1 kommentar:

Caroline sa...

Mye jobbing!! :/

den skal jeg ta også :p