lørdag 7. november 2009

oppdatering

Jeg er en elendig blogger om dagen, men det går litt i ett om dagen.. Den siste tida har for det meste gått med til å jobbe.. fra den 12 oktober til 11 november har jeg ca 160 timer, mens en 100% stilling er 142. Så det sier seg vel selv at det er mye jobbing. Ellers så tok jeg den berømte svineinfluensa vaksina forrige fredag, noe som resulterte i at jeg fikk kjenne på bivirkningene:p Jeg er ikke i risikogruppa, men siden jeg jobber i helsevesenet, så fikk jeg den tidlig. Jeg jobba kvelden etter at jeg tok vaksina på dagen, og det var en tung vakt. Heldigvis var jeg ikke på noen tung avdeling. På natta hadde jeg feber, kvalme og svimte av et par ganger, på lørdagen lå jeg rett ut med skallebank. Men alt var jo kjente birvikninger.... Har dere tatt vaksina? evt fikk dere bivirkninger?

Ellers sida sist har jeg fått svar fra høgskolen om at jeg nok en gang ikke kommer inn på sykepleie studiet i Fredrikstad. :(  Jeg skal ringe de nå til mandagen og spørre hvorfor jeg har fått avslag, for etter det jeg kan forstå av avslaget er at de har behandla søknaden feil. Det står at jeg ikke har 5 år relevant praksis, og inntakskravet for det er at man skal være over 25 år. Så det sier seg vel selv at det ikke er det  jeg søkte på, eller? Når jeg fyller 23 om noen dager:p  Kjenner det er en del frustrasjon ute å går fra min side. Regner ikke med at jeg kommer inn sjøl om de har behandla meg feil, så planen er å starte opp med anatomi, fysiologi og biokjemi studiet fra ny året igjen...

Ellers så rykka FFK ned i går, så neste år blir det 1 divisjon... Trist, men jeg gir meg ikke for det, Guttane skal komme tilbake! Hjertet mitt brenner fortsatt for FFK<3



Denne helga har jeg fri! Deilig. Lader opp til en tøff uke, skal jobbe natt til tirsdag og onsdag og natta hele helga. dvs 5 netter på en uke...


Liker dettte bildet så godt<3
Ønsker alle mine lesere en riktig god helg<3


2 kommentarer:

Selin sa...

flink jente som jobber og står på, er stolt av deg jeg jenta mi ^^ gleder meg masse til å komme på bursdags festen din ^^

Linn Jeanette sa...

Jeg gleder meg til at du kommer jeg å<3
Vi har forresten bytta lokaler; det blir på Bændernes Hus i stedet for idrettshuset, siden det er så mange som har meldt avbud....
Klemme