fredag 13. november 2009


I dag har jeg bursdag, hele 23 år har jeg rukket å blitt.. Egentlig litt rart å tenke på at jeg er 23... snart halvveis til 50 :O. hjelpes, begynner å bli gammel:p
Tusen takk for alle gratulasjoner jeghar fått i dag! De varmer mitt hjerte, for det meste har det vært fra bloggvenner, arbeidskollegaer og Ingars venner og familie, og min familie <3 Dere betyr alt. Har mista så mange venner gjennom de åra jeg var syk. Men på en annen side ville jeg ikke vært det foruten, for jeg har blitt kjent med så mange nydelige jenter. <3 Ikke alle har jeg kontakt med ennå, men Synnøve, Kristin, Madeleen, Andri osv osv.
Ønsker alle mine lesere en GOD HELG!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer masse med dagen! :D :D

Kitiinee sa...

Gratulerer så mye med dagen!

Selin sa...

<3<3<3<3