søndag 22. november 2009

-_-

Jeg er en dårlig blogger, og ja jeg er fult klar over det selv også. De siste dagene har det vært mye tankekaos inni hodet mitt...Noe jeg ikke liker, men noe positivt har det vært... Jeg fikk billetter til premiæra på New Moon av Anette i bursdagsgave<3 Så på fredag tok Ingar med meg ut for å spise og så møtte vi Anette og ei venninne på kino`n. Eneste som var nedtur med kino`n var at det var sinnsykt mange fjorttiser, som fnisa seg gjennom hele filmen. Men ellers var det bra. På hjemturen veit jeg egentlig ikke hva som skjedde, men tankene mine ble helt fucka. Men heldigvis var Ingar sammen med meg, så jeg gjorde ikke noe dumt.... Når vi kom hjem kosa jeg med Venus og så på Harry Potter og halvblodsprinsen.
Lørdag dro vi av gårde tilOslo ved 10-tida, siden Ingar skulle hjelpe noen kompiser med å rigge i stand til et party som skulle være senere på kvelden. Så det ble til at jeg gikk en tur ned på Oslo City, og fikk kjent litt på angsten siden det var sykt mye mennesker der. Helt vannvittig. Jeg kjøpte meg ingenting, eller jo 1/2 liter pepsi max:p Det endte med at jeg tok t-banen til Kalbakken der faren til Ingar bor. Det var deilig å komme seg vekk fra alt det kaoset. Jeg skulle egentlig være med Ingar på festen men det ble det ikke noe av. Jeg orka rett og slett ikke, og jeg var redd jeg skulle finne på noe dumt om jeg ble full. Så jeg ble heller hjemme og så Skal vi danse finalen:p
Vi er fortsatt på Kalbakken, men snart skal vi ut å spise middag med farmora og farfaren til Ingar. Det er en fast tradisjon at vi gjør det siste helga før advent. Jeg håper virkelig hjernen min holder seg i orden og at det ikke sniker seg inn noen dumme tanker mens vi er ute med døm... *krysse fingra*.

Jeg mistenker at jeg er på god vei inn i en høst/vinterdepresjon, men håper i det lengste at det bare er litt mye som skjer denne helga som gjør det...
Men sannheten er at jeg føler meg ensom, selv om jeg ikke burde det. Ingar og familien min er her 100%,jeg har arbeidskollegaer som er snille og gode, og som har blitt venner. Og jeg har fått flere hyggelige venner igjennom Ingar. Men likevel føler jeg meg ensom, skjønner ikke det der. Det gjør så vondt når jeg ser venner bare forsvinne foran meg, og jeg begynner å lure på hva som er galt med meg? hva har jeg gjort? ER jeg virkelig å grusom å ha som venn? Bare masse negative tanken... Sorry at detta ble et negativt innlegg, men jeg måtte bare få det ut. Jeg føler vel ikke at jeg har fått satt de beste orda på det, men håper jeg klarer å gjøre det siden....
Håper helga deres har vært fin??? =)

2 kommentarer:

Siv Helene sa...

Hei Hei :) kan jeg følge bloggen din ? Jeg har en lokka blogg så om du sender meg mailen din kan jeg invitere deg til min ?

Siv_helene_olsen90@hotmail.com

Selin sa...

så koselig å høre at dere kosa dere på fredag :D kjenner meg igjen i en del av det du skriver kjære, jeg har ikke annet å si enn at jeg er her for deg og jeg syntes ikke du er grusom i det hele tatt jeg syntes du er en av di mest omsorgsfulle og forståelsesfulle menneske jeg har møtt... ingen kan erstatte deg!! du er noe av det beste som er hendt meg i allefall, så om folk er dumme nok til å å ikke se hva di har i ett vennskap fra deg...ja, da er det virkelig dems tap!!! ekte venner krever ikke oppmærksomhet vær dag, di forblir like gjærne på kalde vinter netter som en hærlig sommer dag. altid her for deg skjønneste. gleder meg sinnsykt til helga :D