torsdag 7. januar 2010

7 år siden i dag...

I dag er det 7 år siden Tante Tu døde.... Ho rakk akkurat å bli 57 år gammel. Det er trist å tenke på at ho ble erklært frisk av brystkreften, men likevel var hun ikke bra. Det viste seg i ettertid at de hadde forvekslet noen prøver osv. Hadde det ikke vært for det hadde kanskje tante levd i dag. Vi skjønte det når tante ringte dattern sin som var i Nederland og studerte der, men snakket til henne om at ho fortsatt gikk på folkehøgskole, noe som var mange år siden....

Det som plager meg fortsatt er at jeg aldri fikk tatt ordentlig forvel med Tante, siden jeg var syk selv og levde inni min egen verden. Jeg var innlagt på den tiden, men heldigvis krevde mamma og pappa at jeg skulle få komme i begravelsen hennes. Jeg er så takknemmelig for det.

Savner deg Tante Tu<3
hvil i fred