torsdag 10. desember 2009

hvorfor????

Jeg er lei av "venner" som liksom er vennene mine men som går til andre å bare snakker dritt om meg. At jeg er innpåsliten og grusom. Hvorfor kan de ikke bare komme til meg i stedet for å senge dritt. Det hjelper ikke meg at andre forteller meg hvordan det egentlig er... Jeg er lei av å tro av folk er mine venner, så er de det ikke likevel...
Om jeg virkelig er så ille å ha som venn, så skal jeg jaggu meg bli en eremitt. Så skal alle slippe å være i nærheten av meg.
Å bli såret gang på gang er ikke noe gæy. Å når de det gjelder ikke har bein nok i nesa til å si det til meg face to face, men går rundt å slenger dritt om meg til Gud og hvermann i stedet. Føler det virkelig er voksent gjort.....

Til lørdag er det julebord med jobben, men vil egentlig ikke dra... Får se hvordan dagen er. Kanskje jeg skal dra bare for å provosere noen av de det gjelder... Kjenner det kommer fram en faen i meg når de oppfører seg sånn---
Sory innlegget, men trengte å få ut litt frustrasjon!

4 kommentarer:

Swampoline sa...

jeg er glad i deg!
klemmer

Eline sa...

*klemme på*

Noen mennesker er onde :(

Caroline sa...

Signerer Eline over her, noen mennesker er onde!
Og dessuten er du for god for dem <3

Selin sa...

jeg vet nøyaktig åssen du har det linn ;( *klemme* gjør vondt å høre du opplever det samme, jeg vet det er tung, sårt og hardt =( *klemme* hadde jeg ikke lovet å dra i bursdag selskap på lørdag skulle jeg gjærne kommet og overnattet tilogmed. men vi får se når vi får det til... men du vet iallfall hvor du har meg henne da pusen *klemme* glad i deg<3